lauantai 16. maaliskuuta 2013

Moilala/täydellinen sämpylä


Moilala portaalissa oli helmikuussa kilpailu täydellisestä sämpylästä johon minäkin osallistuin.

Palkintona oli Moulinex merkkinen leipäkone ja sitähän sitten minäkin läksin tavoittelemaan , koska en vielä leipäkonetta omista.

 Aikaa oli kaksi viikkoa ideoida ja kehitellä täydellistä sämpylän ohjetta. 


Mä katsoin mitä kaapista löytyi ja mietin mitkä aineosat ja suhteet käy hyvin yhteen ja niin monien kokeilujen jälkeen syntyi se täydellinen sämpylä, joka sai nimekseen Seesamsämpylä.

Laitoin se helmikuun alussa kilpailuun mukaan ja yllätykseni oli suuri 25.2.2013 kun huomasin että olin saanut eniten ääniä ja olin voittanut sen leipäkoneen jonka tämän hetkinen hinta on Gigantissa 149 euroa! :)

Tällä erityisesti isoille perheille sopivalla leipäkoneella valmistat jopa 1,5 kg leivän. :)

Tässä mun uusi niin ihana leipäkone jolla voi tehdä myös hilloja, pastaa, kakkuja ja kohotaikinoita.  




 Tuossa ylläolvessa kuvassa valmistuu mun ensimmäinen leipäkoneleipäni jonka kehittelin kaapista löytämäni ainesten perusteella.
Tässä valmis tummaleipä jonka ohje löytyy täältä... Tumma leipäkoneleipä  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...