tiistai 19. helmikuuta 2013

Rakkaat lukijat

Rakkaat blogini lukijat! 



Olen tehnyt blogissani suuria muutoksia jotka ovat kestäneet kolme vuorokautta ja nyt se alkaa näyttää siltä kun sen minun mielestä pitäisikkin näyttää. 

Blogipohjan olen uusinut ja muokannut sitä pikkuhiljaa mieleisekseni. 

Olen istunut kärsivällisesti pitkiä päiviä aamusta iltaan asti koneella, niin etten välillä ole muistanut edes huolehtia ruokailustani. :D 

Tämä bloggaaminen vaan on niin hauskaa että tulee monesti valvottua aamun pikkutunneille asti. Kuvia vielä uupuu monestakin ohjeesta, mutta lisäilen niitä pikkuhiljaa kun löydän ne ensin. 

Vanhasta blogistani eli täältä Pörden elämää olen siirtänyt noin 1/4 osan vasta tänne uuteen blogiini, joten työn sarkaa riittää vielä...

 Kiitos kaikille kärsivällisille lukijoilleni, jotka olette tässä muutoksen myllerryksessä jaksaneet ohjeita hakea täältä! 

Tervetuloa uudistettuun blogiini kaikki entiset ja uudet lukijat! 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...